117 Aan huis heet u welkom op onze website

Raadpleeg de verschillende rubrieken om ons aanbod te kennen. Aarzel niet ons te contacteren voor meer informatie via de tab « contact ».

HUISHOUDHULP

Kuisen, opruimen, strijken, ruiten wassen, de was doen,boodschappen leveren en hulp bij het klaarmaken van eenvoudige maaltijden. Klik verder om hier meer over te weten te komen.

More +

STRIJKDIENST

Strijkdienst ter beschikking elke dag van de week van 9 uur tot 18u behalve in het weekend. U zet uw was af en kan deze komen ophalen 48 uur later. Leveringen zijn ook mogelijk. Klik verder om hier meer over te weten te komen.

More +

HULP AAN PERSONEN MET BEPERKTE MOBILITEIT

Hulp aan personen met beperkte mobiliteit alle dagen van de week. Klik verder om hier meer over te weten te komen.

More +

Wie zijn wij ?

image 117 aan huis is een vereniging zonder winstoogmerk die opgericht werd in 2009 met als doel het favoriseren van werk in de nabijheid door het ontwikkelen van activiteiten zoals hulp aan huis en het begeleid vervoeren van personen met beperkte mobiliteit. De vereniging heeft als ambitie mensen te helpen zich te integreren op de arbeidsmarkt via het concept van dienstencheques of via elk ander hulpmiddel dat de socioprofessionele integratie bevordert.

De vzw 117 aan huis is opgericht met als doel de sociale en socio-statutaire verschillen te verzachten en elk soort van discriminatie of racisme te doen verdwijnen. De vereniging hecht veel waarde aan zijn belangen en onderhoudt een sterke band met haar leden en haar klanten.


Waarom kiezen voor 117 aan huis ?

117 aan huis vindt het belangrijk kwalitatief werk te leveren aan de klanten. Vanaf de eerste afspraak wordt er een overzicht gemaakt om zodoende de specifieke noden vast te stellen en een gepaste huishoudhulpte voorzien. 117 aan huis voorziet verder in een regelmatige opvolging om zich ervan te verzekeren dat de klant tevreden is met het geleverde werk. De huishoudhulp zal telkens aan de klant toegewezen worden omwille van kwaliteits- en organisatorische redenen. Bij klachten op opmerkingen kan de klant telefonisch of per mail contact opnemen met de organisatie. Alle gegevens bevinden zich onder de tab « Contact ».


  • Kwaliteit
  • Professionaliteit
  • Gekwalificeerd personeel
  • dynamisch en sympathiek personeel

Hebt u een vraag ?

Wij antwoorden graag per mail op elke vraag of aanvraag van kostenraming. Aarzel niet ons te schrijven, wij antwoorden zo snel mogelijk !